Hyundai i Sony Pictures łączą siły po raz 3 – tym razem przy filmie Spider Man: Poprzez Multiwersum
Hyundai Motor i Sony Pictures łączą ponownie siły. Tym razem najnowsze modele koreańskiej firmy możemy ujrzeć w najnowszym Spider Manie: Poprzez Multiwersum.
To nie pierwszy raz, kiedy Hyundai i Sony podejmują ze sobą współpracę. Od 2020r. możemy oglądać w filmach takich jak: Spider Man: Bez drogi do domu, gdzie ukazany jest elektryczny model IONIQ 5 i SUV – Tucson czy w filmie Uncharted z koncepcyjnym SUV-em Tucson Beast i różnymi samochodami seryjnymi.
W artykule
Wersja samochodu koncepcyjnego
W nowym filmie, który jest grany w kinach od początku czerwca mamy możliwość zobaczyć model „Flying Prophecy”, a więc koncepcyjną wersję samochodu, która była inspiracją dla designu modelu IONIQ 6. Notabene, model ten zdobył nie tak dawno tytuł „Car of the Year” w trzech kategoriach oraz wyróżnienie „Gold” podczas iF Design Award.
Przyszłe koncepcje
W filmie możemy ujrzeć również kilka przyszłych koncepcji, które kiedyś może ujrzą światło dzienne i będziemy je mogli testować. Chodzi dokładnie o pojazdy zwiększające mobilność do pomocy rewitalizacji miast, ale również zaawansowaną mobilność powietrzną (AAM), czyli nową formę mobilności wykorzystującą przestrzeń powietrzną w celu skrócenia czasu transportu; specjalnie skonstruowane pojazdy (PBV), przyjazne dla środowiska urządzenie do poruszania się po mieście, dostosowane do różnych stylów życia oraz Hub, czyli przestrzeń do transferu mobilności i działań społecznościowych.
Oprócz tego, w filmie, pojawia się również fikcyjna samojezdna robotaksówka oparta na Hyundaiu Pony, pierwszym modelu w historii, stworzonym przez Hyundai Motor.
Sungwon Jee ,wiceprezes i dyrektor ds. marketingu globalnego w Hyundai Motor Company powiedział, że ich celem jest pokazanie jak może wyglądać motoryzacyjna przyszłość.
Ten film jest wynikiem bliskiej współpracy działów marketingu i designu marki, która rozpoczęła się na wczesnym etapie rozwoju. Ucieleśnia elementy naszej wizji, takie jak latający samochód koncepcyjny i przyszłe koncepcje mobilności (AAM, PBV, HUB), umiejscowione w scenerii roku 2099. Poprzez tę kampanię chcemy zrealizować naszą wizję elektryfikacji marki poprzez treści rozrywkowe, preferowane przez pokolenie MZ i wykorzystać to jako impuls do wyróżnienia marki.
A to nie wszystko. Oprócz tego została utworzona specjalna krótka 40-sekundowa reklama, w której możemy ujrzeć wspomnianego wyżej IONIQ-a 6, IONIQ-a 5 oraz samochód koncepcyjny.
Byliście już na najnowszym Spider-Manie: Poprzez Multiwersum? Dostrzegliście pojazdy Hyundaia?
Fot. Hyundai